fredag 29 oktober 2010

Suuuuuper duuuper tråååkig daaag ....

Som rubriken lyder, är det en super duper tråkig dag.... Inget händer och tiden känns så oändligt lååång. Lyssnar på musik och surfar runt på nätet. Har gjort det nästan hela dagen... Mamma är i köket och målar. Det är sååå tråååkigt! Är så uttråkad! Kan man dö av uttråkighet? Har lite lust att gå ut och fota hundarna,  men det är dåligt väder... Kallt, regn, blött, grått och trist... Ingen kul då :'( Åååhh, allt är så jäkla tråkigt! Inget är roligt. Tror att jag kvävs snart av tråkigheterna... Och nu är det helg också, HATAR helger! Händer inget, och det är alltid ett evigt väntade på nästa vecka. Oftast är det svar på en ansökan, eller bara en fråga till en mydighet som jag ser framemot och väntar på. De kan inte svara på helgen! Har väntat en vecka på svar från min LSS-handläggare! Åååh, jag blir så trött på detta eviga väntandet! Det är tre svar som jag väntar på. Första är bostadstillägg från försökringskassan, andra är svar på mail från LSS-handläggaren och tredje är ansökan om färdtjänst. Det är i för dig tur att jag har något att se fram emot! Eller? Tänk så hade jag inte haft dessa svar att vänta på, vad skulle jag då se framemot? Att stiga upp för att sedan gå och lägga sig, för att sedan stiga upp igen och gå och lägga sig igen...? Vilket meningsfullt liv jag har! Jo, men visst... Någon som vill byta? :) Känner att jag behöver lite miljöombyte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar