torsdag 28 juli 2011

Det blev bra till slut

Efter att  klockan passerat 12.30 orkade jag inte sitta vid datorn mer. Blev besviken och ledsen. Emelie hade ju inte hört av sig. Lade mig på soffan, grubblade en stund.. klockan blev 13.30 innan hon ringde. En hel del tankar hade passerat. Det kändes verkligen som om någon hade slått ner på mig på stan. I alla fall, hon ringde. Eller rättare sagt, brorsan ringde. Frågade om jag ville följa med till xxxLutz och samtidigt hämta mitt paket. Jag blev såå glad! För det första, jag slapp gå i regnet, även om jag faktiskt ville ut och gå. För det andra, jag har länge velat gå på lutz. Så ja, jag blev jätteglad! Det var mysigt att gå och kolla på alla möbler och porslin. En dag, väldigt snart ska jag också köpa sådant :D Längtar! Vi åt även på restaurangen på lutz, Snitzel med pommes och bea-sås (kan inte stava det ^^) Mmm, det var så gott!! Också något jag velat göra länge. Alltså... Det blev bra till slut trots allt! :) Emelie kom även hem till mig på kvällen och gick nyss. Vi hade rätt seriösa och allvarliga snack, mysigt och skönt att få prata ut ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar