onsdag 27 juli 2011

Hatar mig själv ibland

Steg upp vid 12-tiden idag. Så skönt! Satt en stund vid datorn, kollade min mail och så. Hade fått ett mail om att jag kunde hämta två av de böcker jag beställt. Läste mailet i all hast. Skrev ner de nummer som stod och ringde morfar för att fråga om han kunde följa med och hämta det. Vilket han kunde. Vi gick till affären för att hämta mitt paket. Jag lämnade fram leg och lappen med siffrorna, men expediten kunde inte hitta mitt paket. Sade att jag troligen måste hämta det på gamla posten, vilket ligger ca 1 km bort... Morfar orkade inte följa med, inte Bea heller och inte Emelie! Hade inga fler att fråga. Både Bea och Emelite kunde kanske senare men jag var hundra på att de stängde 17.00 och då skulle jag inte hinna.. Jag var även ganska säker på att det var i affären paket skulle vara. Nu när jag kommit hem och läst mailet igen, står det att det är på gamla posten och att de stänger 19.00... -.- Ibland hatar jag mig själv så jävla mycket. Och i och med detta, har jag glömt att äta idag.. Men nu ska jag fixa mat, äta och sen vet jag inte.. Hade gärna velat läsa en av böckerna men nu får jag vänta till imorgon och då kan Emelie följa med mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar