måndag 25 juli 2011

Handlat

Då har man precis varit iväg på Ica Maxi och inhandlat allt vad jag behöver en vecka framöver. För det är redan imorgon mammy åker till Finland och kommer inte förrän nästa vecka på onsdag. Hoppas att jag klarar mig nu på det vi handlat :) I värsta fall har jag både morfar och daddy som jag kan ringa om det skulle vara något. Aaah, det ska bli såå sköönt den här veckan! Tråkigt att mammy ska åka men skönt att vara ensam. Sedan ser jag det här som en liten övning nu innan jag ska bo själv. Klarar jag det här, klarar jag allt! :D Fast klarar det, gör jag. Var ju ensam en vecka förra året med, men om jag klarar det mentalt, psykiskt. Har det lite kämpigt på kvällarna. Det har blivit värre den senaste tiden. Vet inte varför.

Man kan inte åka och handla utan att köpa en mjukglass! :D mmm såå gott det var! Yummi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar