onsdag 13 juli 2011

Träffat Maja

Idag har jag fikat med Maja och hennes dotter. Åt en baguette med ost och skinka.. Vågade inte prova någon annan, då jag inte vet vad en skink/räk/tonfisk/kyckling-"röra" innehåller. Och att fråga, är det inte tal om. Känns sorgligt men så är det.. Imorgon ska mammy och jag till Entré i malmö i alla fall. Ska bli skönt att komma ut och få se världen lite, haha! xD nej, men att få shoppa lite. Är i behov av lite nya kläder då de gamla "krymt", för inte kan jag väl ha blivit större? :D nej, de måste ha krymt så är det bara!

Ikväll är man ensam, med Chilly och Skrållan... Mammy är hos daddy. Nu för tiden gillar jag inte att vara ensam om kvällarna, och framför allt inte på nätterna. Det är kusligt, deppigt och ledsamt. Varför vet jag inte, det är bara så jag känner. Men oftast avtar känslorna efter ett tag. Speciellt om jag gör något, spelar eller ser en film. Får se vad jag ska göra ikväll. Känner inte för att spela direkt. Kanske en film? Hmm.. vilken? Är sugen på att se alla harry potter filmer från början igen. Kanske se 1:an idag? :) Vi får se.. kanske.. kanske inte..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar