fredag 22 juli 2011

Sover mycket

Sov till 12.00 idag! Alltså ca 12 timmars sömn! Det är galet vad mycket jag sover nu för tiden. Mamma påstår att det är normalt i denna åldern att man sover mycket.. men jag vet inte. Jag kan vaknar nästan varje morgon allt mellan kl 5-9, men jag är alldeles för trött för att stiga upp och då somnar jag om igen.

Har nyligen beställt några böcker från nätet. Inte läst något på länge, så det ska bli spännande läsning :) Inga faktaböcker denna gången, bara "riktiga" böcker, hehe :)

Idag fick jag även hem ett brev från försäkringskassan. Med ett mycket positivt beslut, att de höjer mitt månadsbelopp med ca 200 kr innan skatt :D Wooho! Då blir man så jäkla lycklig! Blev först helt skräckslagen innan jag visste vad det handlade om. För vem vet, de kanske kan utesluta mig från försäkringskassan, sänka mitt belopp, bli återbetalningsskyldig eller något att hemskt :o Inte för att jag gjort något fel eller gett fel uppgifter, inte medvetet i alla fall. Men de kanske helt plötsligt kommer på att de "råkat" ge mig för mycket? Att jag då måste betala tillbaka det.. Sånt skrämmer mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar