måndag 4 juli 2011

tre dagar...

I tre dagar nu har jag varit dålig i magen. Ligger just nu i soffan, hyfsat nyvaken och med magont. Inte idag igen!!? Jo tyvärr :/ hoppas att det snart är över. Sedan har jag även ont i mitt vänstra ben vid knät för att jag sträckte det igår när jag snubblade över chilly som var bakom mig... Klumpigt värre -.-' Jag var förresten inne på f-kassans hemsida i lördags och där stod det att ett beslut har skickats Ang min aktivitetsersättning. Hoppas på att få det idag. Men egentligen är jag rädd för vad som står där. Jag fick nämligen beviljat aktivitetsersättning för 2 år förra sommaren. Så vad är det då för beslut? Att de stänger av mig, att de höjt/sänkt den, ęllęr något annat.. Faan det är skrämmande. Nu kom mammy hem från vårdcentralen, ska prata lite med henne. Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar