lördag 9 juli 2011

Kan inte sova

Ligger i sängen och kan inte sova, trots dålig sömn förra natten. Jag är trött, men det är för mycket tankar i hjärnan just nu. Har någorlunda kommit över filmen jag såg ikväll. Men ändå finns det något kvar som gnager i mitt huvud. Filmen hette "Mary och Max" och handlade om en man med asperger som brevväxlade med en liten tjej. Så otroligt sorgsen! Var nära på att börja gråta efteråt. Det är trots allt ändå en sevärd film. Jag har samlat på mig några stycken vanliga filmer där huvudpersonen har asperger eller autism. Mitt mål är att ha alla. Det finns dock inte alla i Sverige. Men jaja, jag får väl försöka sova igen. Godnatt!

1 kommentar:

  1. Jag tyckte att filmen inte bara var sorglig, tyckte den även var fin och rolig vid många tillfällen.

    SvaraRadera