söndag 31 juli 2011

Slö

Igår var jag slö. Trött och slö. Gjorde inte ett skit. Åt inte ens! Steg upp vid 12-tiden och åt först kl 15.00 och då lite fil, kallar inte det att äta. Strax därefter gick jag hem till morfar för att moster också var där. Drack en coca cola, 33 cl.. Klockan blev 21.45 innan jag var hemma igen... Jag behövde äta, men åt jag? Nej... Såg en film på teven som var jättebra! :D Georgia Rule, hette den. I en av pauserna värmde jag en gorbys pirog, om det nu är mycket till mat.. När klockan var strax efter 00.00, gick jag upp och lade mig. Men inte skulle jag sova, jag skulle läsa i en av de böcker jag hämtade häromdagen. (där den ena redan är utläst ;D) Klockan blev 1 och jag lade mig ner för att försöka sova. Men självklart kunde jag inte sova och jag vägrade ta en tabbe, inte inatt igen.. nej.. Klockan blev 1.30, 2.00, 2.30, 3.00 och någon gång efter har jag somnat. Rätt lång tid efter, ville inte se på klockan eftersom den gav mig lite smått panik. Efter klockan 3 vaknar fåglarna och då är det omöjligt att kunna sova. Men jag lyckades till slut att somna och idag vaknade jag inte så jättesent som de andra dagarna. Omkring 11.15.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar