onsdag 20 juli 2011

Hundkurs

Igår anmälde jag mig till en hundkurs som Autism och Asperger förbundet håller i. Det är självklart för personer med autism och asperger. Ska ha med Chilly, annars hade det gått att "låna" en hund där. Det börjar den 17 augusti och är varje vecka i sju veckor fram till den 28 september. Ska bli så spännande och roligt att äntligen för göra något och dessutom med Chilly. Samtidig är dödsnervös och rädd för alltihopa, hur det kommer gå till, hur det ser ut, vad vi ska göra, vilka alla de andra är osv.. Men så kommer det att vara för mig hela livet, därför har jag bestämt mig för att det inte ska hindra mig. Jag måste ut och träffa nytt folk, så är det bara. Har även bestämt mig att jag ska iväg på ett kollo/läger nästa sommar, denna gick inte. Ska också försöka komma ut på träffar och annat för att träffa mer folk och eventuellt för lite kompisar :) hehe..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar