fredag 8 juli 2011

Uppdaterat

Jag har uppdaterat med lite mer text, under Diagnoserna. Bland annat med en text om mig och min asperger utan att jag nämner asperger i texten. Blev själv väldigt nöjd med den :D Klistrar in den här med!

Jag är inte sjuk, det är inget fel på mig och jag är inte galen. Jag är bara annorlunda skapt, än de flesta människor. Min hjärna fungerar annorlunda. Det betyder att jag bland annat missförstår folk nästan varje dag, och att dom missförstår mig. Vi talar olika språk, helt enkelt. Jag är unik, mer pålitlig än de flesta, har större uthållighet än de flesta, slösar inte bort tiden med en massa skvaller, utan jag ägnar mig åt mer viktiga saker. Jag kan mycket om ett fåtal ämnen. Det är inte många som kan så mycket om ett visst ämne. Det är inte heller många som är så logiska, och har ett så bra minne som jag. Jag är också envis och ger mig nästan aldrig. Samtidigt är jag en pålitlig och trofast vän, till mina riktiga vänner. Jag är envis, men jag sviker aldrig någon jag tycker om. Allt det här och en hel del till, beror på att jag är annorlunda skapt och det är inget fel. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar