tisdag 14 februari 2012

Älskar er!


Så här på alla hjärtans dag ska man uttrycka sin kärlek till de man håller kära. Jag tillägnar detta mina barn <3

Det är ni som ger mig styrkan och kraften att leva. Det är ni som lyser upp min mörka tillvaro. Utan er är jag livlös.
Du, underbara Chilly. Du känner min sorg, min svaghet, mitt innersta mörka. Du finns där, nära mig. Du vill sitta hos mig och du trycker dig mot mig, slickar lite nätt och försiktigt på mig och tittar mig djupt in i ögonen. Din blick säger, "Jag finns här, var inte ledsen." Sedan slickar du mina tårar och lägger huvudet om halsen på mig. Din tröst är guld värd! Tack!
Du, underbara Zuki. Du ger mig mycket glädje. Din personlighet är unik och speciell för en sådan liten valp som du är. Än är du för ung för att förstå din omgivning, men du ger mig ändå en enorm glädje. Tack!
Jag älskar er! <3
// NeeKee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar