lördag 25 februari 2012

En annorlunda kväll


Ikväll hade vi besök av en vän till pappa. Han och hans tjej. Jag hade först bestämt mig för att hålla mig undan, stänga in mig på rummet. Men jag ändrade mig in i det sista. De kom vid 18-tiden och åkte precis. Sex timmar av intensivt socialt prat och jag är helt slut. Men trevligt var det. Lite nervöst, pirrigt och stelt i början men sen blev det riktigt trevligt. Hand tjej var ju bara för underbar. Thailändska. Kunde lite svenska men pratade mest engelska. Hon beställde hem thaimat, helt oförberett. Galen tjej ^^ Vi hade redan ätit middag innan de kom, men det är aldrig fel med kvällsmat/nattmat :)
Efter så mycket snack om Thailand som det blev ikväll, vill jag bara dit! Verkar helt jäkla awsome alltså! :D Thailändare verkar vara några underbara människor! Vad jag hört, upplevt och sett iaf. Fan! Nu vill jag dit! Hoppas att jag får följa med till hösten :D
Nej, nu måste jag sova! ZzzzZzz. Syonara!
// NeeKee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar