måndag 6 februari 2012

Så hiiimla fiin!


Jag fick sova liiiite denna natten iaf! Wohoo! Halv två på natten, kanske en timme efter att jag somnat, väckte Zuki mig. Hon behövde bajja :D Sedan somnade både hon och jag om igen och inte förrän 6.33 väckte hon mig igen! Gick ut och kissade henne. Men jag var för seg för att orka hålla mig uppe. Hon fick vara lös i rummet och jag gick och lade mig igen. Mobilen ringde dock 8.00 tyvärr :/ Men inte ens då orkade jag stiga upp. Zuki sov så sött i Chillys korg :) Snällare, lugnare och sötare valp finns inte!!! <3
Sjukade mig från jobb idag och för imorgon. Tur är väl det. Fy för vad jag är yr, illamående, seg, trött och så klart magsmärtorna :/ Hade inte gått så bra på jobb..
Jag, mamma, Chilly och Zuki åkte dock iväg till en annan djuraffär och köpte mat, ett halsband, några ben och en väska till Zuki idag :D Jag gillade verkligen den väskan! Så himla fiiin! :D
Kärlek till er alla!
// NeeKee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar