lördag 18 februari 2012

Negativ


Det har blivit mycket negativa inlägg på senare tid. Jag är inne i en sådan period. Jag behöver få skriva av mig. Ni får stå ut. Klart det finns positiva saker, men de negativa tar en väldigt stor plats på bloggen just nu. Något positivt är t ex att jag flyttar snart. Om bara två veckor för att vara exakt. Jag har kämpat så länge för att kunna flytta, så det är helt klart en lättnad att det äntligen ska ske. Men som jag skrivit i ett tidigare inlägg så har jag inte riktigt fattat det än, att jag faktiskt ska flytta. Samtidigt vill jag inte fatta, vara för positiv och hoppfull. Risken är stor att jag blir besviken. Jag försöker att inte tänka. Vara passiv.
Men som sagt! Ni får stå ut med mina negativa inlägg. Ha det!
// NeeKee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar