söndag 5 februari 2012

"Lyckligt lottad"


Hoppas så innerligt att jag får sova i natt. Men jag tror att jag sjukar mig från jobb oavsett. Jag är så himla rädd att jag läcker.. :/ Fan att jag skulle få detta nu! Även om jag till viss del känt det på mig. För jag kan inte veta när jag får det. Det är jobbigt. Och det är jobbigt att jag har så stora blödningar och så svåra magsmärtor att jag nästan måste vara sängliggande hela dagarna och knapra värktabletter stup i kvarten.. Folks reaktioner när jag säger att jag har det 1-3 gånger om året i genomsnitt är att jag är lyckligt lottad. Jag kan dock inte förstå hur jag kan vara lyckligt lottad med denna extrema smärta som gör mig gråtfärdig, sömnlös och som varar i upp till en månad i sträck! Ibland till och med längre :/
Zuki är för övrigt en väldigt snäll och lugn liten valp som sover mycket. Hon är ju för go och söt! :) Fotade henne med riktiga kameran igår, men såklart har jag inte sladden så att jag kan överföra bilderna till datorn..
Nu har förresten Zuki också en egen sida här på bloggen, precis som Chilly :)
Men nu ska jag surfa på mobilen lite. Ha det!
// NeeKee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar