tisdag 21 februari 2012

Nu känns det verkligt!

Efter att vi skrivit på kontraktet igår, började det kännas mer verkligt. Att jag faktiskt ska flytta. Mamma och jag har pratat om vilka möbler jag ska ta hemifrån och vilka jag ska köpa, hur vi ska möblera och så har vi gjort olika ritningar. Enligt vår favorit ritning får jag plats med mitt underbara köksbord som jag köpte förra året! :D Då behöver jag inte köpa ännu ett köksbord som hade fått plats där. Däremot kanske jag inte får plats med soffbordet och måste köpa ett mindre. Vi får se hur det blir i slutändan. Det är så himla spännande att få inreda sitt eget hem! :D En dröm jag haft sen det första "The Sims"-spelet (inrednings- och relations-spel) när jag var ca 10 år. I år fyller jag 22 år. Tjugotvå år!! Och jag kan fortfarande spela det spelet som jag spelade för 12 år sedan. Det är i för sig en uppföljare och inte samma spel, men samma koncept. Åååh! Nu fick jag lust att installera The Sims igen! :D haha! Vilken barnunge jag är! xD haha!
Nej, jag ska nog kolla lite rundor här på nätet :) Sayonara!
// NeeKee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar