söndag 5 februari 2012

Godmorgon!


Godmorgon alla pigga och glada!
Eh, jo ellerhur! -.-' Nej, jag är långt i från pigg och glad idag.. Sov max 3 timmar i natt! Vaknade vid 3-tiden av extrema magsmärtor. Kunde fan inte somna om! Åååh så irriterande! Valpisen låg så fint och sov, sade inget <3 Men en timme senare vaknade hon. Tog ut henne och kissa. Jätteduktig där! Sedan somnade hon igen. Jag försökte också somna, men ikke. Det var nästan att jag somnade vid 6-tiden, men då började valpisen gny. Det var bara att ta på sig igen, och gå ut med henne i kylan, kissa henne och in igen. Men denna gången ville hon inte sova. Nej, istället fick jag leka med henne en timme, till ungefär 7, då mamma steg upp. Hon lekte själv ett tag, vi gav henne mat och hon fick utforska huset lite. Strax innan 8, somnade hon. Phew..! Hade det inte varit för smärtorna hade jag uppskattat henne mer. Känner nu på morgonen mig lite tjock i halsen och det gör lite smått ont. Nej, jag vill inte bli sjuk också! :/
Men men, jag ska vara glad åt det lilla. Att jag faktiskt har lilla valpisen, att hon till synes är helt frisk och kry och att det andra faktiskt kommer att gå över, för eller senare..
// NeeKee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar