torsdag 9 februari 2012

Ingen bra dag

Igår var det definitivt ingen bra dag. Ganska tidigt på morgonen ringde psykolog C mig. Hon ville att jag skulle åka till psyk akut :/ Jag blev helt tyst. Allt var svart. Efter vad som kändes som flera timmar, kunde jag få ur mig ett "okej". C ville dessutom prata med mamma...!! Så det gjorde hon. De bestämde att mamma skulle köra in mig och att vi skulle strunta i lägenhetsvisningen. "Fan!" Men det ville inte mamma. Så vi åkte och tittade på lägenheten, som faktiskt var stor :o Jag som fick känslan av att den var liten sist jag såg den.
När vi kom hem så pratade vi om psyk. Och vi bestämde att vi ska försöka själva. För vad gör jag när jag är där? Sover, umgås med psykiskt sjuka människor, äter, blir erbjuden droger, blir inlåst och osynlig av personalen.. Det är ingen bra lösning för mig... Jag har det så mycket bättre hemma!
Vilken omtumlande dag det var!
Men som alltid..!!.. Nu lämnar vi det bakom oss och fortsätter framåt!
Ha det bäst! Kärlek till er alla!
// NeeKer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar