måndag 3 januari 2011

Alldeles ensam

Mamma gick precis med Emelie och Alex hem till daddy. Är alldeles ensam. Inte nog med att jag är ensam, jag känner mig ensam också! Inget kul :( Tycker inte om att bli lämnad ensam även om jag oftast tycker om att vara ensam. Därför är det bra att alltid vara ensam för då kan ingen lämna mig. Samtidigt som jag saknar någon att vara med, dela intressen och ha roligt med. Någon som tycker om mig för den jag är och vill vara med mig. Någon som kan gå hem, lämna mig, för att senare en annan dag komma hem till mig igen. Finns du? Det är lite dubbelmoral, jag både vill och inte vill vara ensam. Just nu hade det inte varit fel med lite sällskap och en annan dag vill jag bara vara för mig själv.

Ska lägga mig på soffan och titta på tv, får se om där är något intressant och roligt att se på, annars tror jag att jag spelar lite Sims istället. Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar