måndag 3 januari 2011

Somnade sent, vaknade tidigt - Inte bra :/

Gick och lade mig vid 00.30 och kände mig ganska trött. Kunde ändå inte somna, så jag började läsa en broschyr om autism. Läste klart hela, fastnade i läsningen. Försökte somna igen efter det, men det gick inte. Vred och vände mig länge, sist jag tittade på klockan var den precis innan 2.30.

När vaknar man idag då? Jo vid 7-tiden! Helt slut, trött och ville bara somna om, men kunde inte. Annars brukar jag kunna somna om ganska lätt. Var helt torr i munnen och jag behövde dricka.  Steg upp, drack och gick och lade mig igen. Men jag kunde inte somna om! Till slut steg även mamma upp och då var det inte lönt att försöka mer. Det väsnades alldeles för mycket där nere. Fick jag sova 4 timmar i natt ska jag vara glad. För mycket mer tror jag inte att jag fått.

Idag blir det nog till att
- skotta bort den snön som morfar har tagit ner från uterumstaket
- diska all disk i köket
- duscha
- borsta Chilly
- spela The Sims 3

Men nu ska jag vara lite med mammy innan hon ska köra till jobbet :) Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar