tisdag 11 januari 2011

Mår bättre idag

Har inte alls samma känningar idag. Mår som vanligt, varken bra eller dåligt.

Mamma har precis ringt massor för min skull. Bokat färdtjänst för idag och imorgon, ringt snubben på dagligverksamhet och ringt en arbetsterapeut i kommunen. Ska bowla idag igen med Maja, kl 18.30-19.30. Imorgon är det psykolog K kl 10.00 på vuxenhab som gäller. Vårt sista möte, EVER! Buhu! :( Sedan fick mamma bokat in ett möte med snubben från dagligverksamhet. Efter 7 månader får man äntligen träffa honom!

Skrållan igår. Liten mage kan man se, eller? :)
Snart ska mammy och jag till djursjukhuset för att ge Skrållan en herpes-spruta. Hon är dräktig (gravid) i dag 42, vecka 6. De är dräktiga i 63 dagar, 9 veckor. Bara tre veckor kvar! :D Ska bli så spännande och roligt! Det är snart ett helt år sedan vi hade en kull valpar, då var det Kelshy. Detta blir Skrållans första kull valpar. Kelshy ska få ha lite rajtan tajtan i februari, sedan föds valparna i april. Första gången som vi ska ha två kullar samma år. Men fy vad roligt! :D Hoppas att Skrållan får MÅNGA! Många chokladbitar som jag kan äta upp! ;p

Nu ska jag göra mig i ordning, kanske äta frukost innan vi ska köra. Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar