fredag 7 januari 2011

Vill köpa

Jag vill köpa två böcker och en film från cdon.com men jag tycker att det är lite dyrt. Ena boken kostar 209 kr! Den andra 159 kr och filmen kostar 149 kr. Sedan är det frakt på 29 kr. Sammanlagt blir det 546 kr. Kan inte bestämma mig, ska jag eller ska jag inte köpa? Jag vill och jag har råd att köpa, men varje liten krona jag sparar kan vara värdefull. Ååh ångest ångest, vet inte vad jag ska göra!

Mammy var dum igår, fick ångest och lite panik faktiskt. Hon "skojade" (var inte ett dugg skoj), sade att när jag flyttat, ska hon komma oanmäld till mig varje gång. Det vill jag absolut inte! Inga oanmälda besök till mig inte! Tjatade på henne att ta tillbaka det, men hon vägrade. Berättade då för henne hur jag kände, att jag mådde dåligt av det. Då skrattade hon och tyckte att jag var löjlig.

Ibland får jag känslan av att ingen känner mig. De känner mig bara ytligt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar