lördag 1 januari 2011

Välkommen år 2011!

Härmed välkomnar jag dig år 2011 in i mitt liv. Jag ser verkligen framemot detta året och hoppas på stora förändringar när det gäller bostad och jobb. Ska bli spännande att se vad detta året kan ge.

Igår, nyårsafton, var jag som sagt hemma hos daddy. Vi byggde pussel, åt fondue (mm mumma!), byggde lite pussel till och tittade på tv. Vi gick aldrig ut och tack å lov för det! Har aldrig gillat raketer. Får en sådan där oroskänsla, som om jag är rädd. Fast rädd vet jag inte om jag är, eller är jag det? Tittade i alla fall genom daddys stora köksfönster och fick se en hel del. Chilly var självklart med och tittade på raketerna, vilket hon verkade tycka om. Vid 1-tiden åkte vi hem. Så trött jag var. Flera gånger under kvällen kändes det som om jag hade kunnat somna "här och nu". När vi kom hem och jag hade gått och lagt mig, tror ni att jag kunde somna då? Ha! Varför ska jag få sådan tur? Det blåste storm ute. Brevlådan utanför mitt fönster stod och slog med jämna mellanrum. Det blåste så mycket att väggar, dörrar och fönster lät som de skulle spricka eller rasa samman. Läste igenom en broschyr om Asperger Syndrom för att få tankarna på annat håll. Självklart fastnade jag i läsningen och var tvungen att läsa igenom hela, vilket tog mig en timme. Halv tre försökte jag sova och kanske en halvtimme, en timme senare somnade jag.

Vaknade lite innan elva idag. Nu blir det Sims innan mammy kommer hem och vi ska till daddy igen och äta fondue! :D Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar