söndag 16 januari 2011

Ensam men ändå inte

Nu är jag ensam igen, men ändå inte. För någon dag sedan hade jag varit ensam, ensam. Idag är jag bara ensam. Han finns ju, inte här, men han finns. Han, den där underbara killen som man vill vara med 24/7. Vi låg i "sängen" i natt och mös, ingen sömn blev det för vår del. Mys, mys och mys :) Det var så varmt, inombords, att ha någon så nära. Första gången någon kommit så nära inpå mig. I like it!

Han och jag är ett par. Vi blev tillsammans igår. En massa pussar blev det kan jag säga er!

Vår lilla historia är rätt fantastisk. Den började onsdagen den 12 januari då jag addade en kille på msn. Han hade lagt ut en annons "kontakt önskas". Jag vågade inte skriva till honom på msn, men jag var online. Nästa dag på torsdag vågade skriva. Vi började chatta med varandra. Nästa dag på fredag snackade vi via skype. Nästa dag på lördag kom han hem till mig!, sov över till idag och åkte sedan hem lite innan 14.00. Och nu är vi tillsammans!...

I miss my boy so freaking much! <3 Can't wait to see him again <3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar