tisdag 18 januari 2011

Möte med daglig verksamhet

Har precis varit på ett möte med han stubben på daglig verksamhet. Han var verkligen skum och lite konstig. Jag tänkte liksom, "ska han leta efter praktik plats till mig?", "han hittar väl knappt ring-upp-knappen på mobilen eller startknappen på datorn". Han var säkert 60 bast, riktigt förvirrad, väldigt okunnig och slö. Så vi har kommit överens om att jag ska leta efter möjliga praktik platser också. Kanske att det kan ge mig lite större möjlighet att få en praktik.

Så idag ska jag leta hunddagis, djurkliniker, djurhem och liknande på google. Sedan ska jag kanske söka efter någon som kan klippa Chilly. Två som jag har skrivit till är fullbokade ända fram till april! Tror inte att det finns någon som har en tid så här kort tid innan. Får väl strunta i att ställa ut Chilly, buhuu ... :/

Nej, nu ska jag gooogla lite :) GLHF CU BB

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar