lördag 8 januari 2011

Väntar, längtar och fasar....

för veckan som kommer. Mamma ska ringa till han snubben som ska fixa praktik till mig, fråga hur det går. Jag har väntat i mer än 6 månader, och ingenting har hänt. Sedan ska mamma ringa en arbetsterapeut till mig och be om att få göra en ADL-bedömning som min LSS-handläggare behöver för att bedöma om jag är i behov av en efterlängtad lägenhet med särskild service eller inte. Sedan fasar jag för försäkringskassan som ska höra av sig och be om möte. Ett möte angående aktivitet. Skrev ett mail till dem att jag ville börja bowla med min kontaktperson en gång i veckan. Nu måste jag ha ett möte med dem där vi tar upp varför det är bra för mig, vad målet är, vad det kostar osv. Usch, det kommer verkligen inte att bli kul...

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Vi får se. Nu ska jag i alla fall se reprisen av let's dance, även om det inte är ett favoritprogram, men i brist på annat så funkar det :) Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar