söndag 23 januari 2011

Tappat suget

Har tappat suget för bloggen. Det är inte kul längre, men jag vill absolut inte sluta. Jag ska inte ge upp om den ännu. Här kommer en liten summering av helgen med honey.

Honey kom hem till mig på torsdagen. Vi fixade datorn, spelade, snackade, skrattade, och hade det allmänt mysigt under dagen. På kvällen låg vi i sängen och bara mös till vi somnade. Dagen efter, alltså fredag, satt vi mest vid datorerna innan det var dags för oss att åka hem till honey. Det var första gången som jag skulle hem till honom. Jag har inte heller sovit över hos många, tror nästan att de gångerna går att räkna på en hand! Så man kan säga att det var nervöst, nej förresten, det var JÄTTEnervöst, nästan lite skrämmande. Som tur var, gick det bra. Vi hade det mysigt och hans familj var snäll. Blev stormförtjust i hans ena lillasyster på 12 år som var urgullig. Självklart tycker inte han om henne, men så brukar det ju vara :) Hans föräldrar var.. hmm, speciella skulle man kunna säga. De var lite stränga och jobbiga kanske, men samtidigt väldigt roliga och snälla :s Svårt att beskriva, men så upplevde jag det i alla fall. Längtar så till honey och jag ses igen! <3

Nu ska jag nog äta frukost tror jag, ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar