onsdag 25 januari 2012

Ännu ett möte med läkaren

Jag kom hem för en liten stund sedan. Varit på ännu ett möte med läkaren. Sjuksköterska M var också med. Det gick helt ok. Önskade att jag kunde prata mer och svara ordentligt på deras frågor. "mm" och "vet inte" blev oftast mina svar. De tyckte att jag typ skulle "skärpa" mig, men jag kan verkligen inte bättre. De ska vara glada att de ens får ett svar! Nu behöver jag iaf inte träffa dem igen förrän om två veckor. Läkaren vågar inte släppa helt taget om mig eftersom mitt mående svängde så pass fort som det gjorde, att det typ skulle kunna hända igen! Och det skrämmer mig lite. Men bara lite. För jag vet att jag är stark och det ska mycket till för att jag ska bli så dålig. Så nu lämnar vi detta bakom oss och siktar framåt! Ha det!
// NeeKee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar