tisdag 10 januari 2012

Döööfiiin!

Fick som sagt inte ätit frukost idag och faktum är att det går lika bra att jobba för det. Idag fick jag städa de stora fågelburarna. Det var kul, men jag behövde hjälp av M. T ex med att flytta och lyfta burarna. Två fåglar rymde, men inte så långt. De fångade M lätt in med en håv :) Gosade lite nätt med den söta idag när jag gav dem hö och ny mat. Hon som är en han, har blivit grå om nosen. Frågade M om han är gammal. Ca 10 veckor sade hon! :o hehe lite pinsamt! ^^ Undra vad han skulle heta om han var min, oooops! ^^
Efter jobb träffade jag Maja och vi fikade som vanligt. Jag orkade inte mycket. Tog en varm macka som var delad i två och jag orkade en. Synd eftersom jag betalar för två, men hellre kasta än äta när man är mätt :) Maja och jag gick även in i ett möbelvaruhus och kollade på, hmm.. Vad var det nu? Hmm, ja just det! Möbler! Hittade en jättefin soffa som jag bara måste ha! I läder till och med! :D Smygfotade den med mobilen, ops! ;) döööfiiin!!!
Nu väntar jag på mamma som snabbt bara ska lämna några saker till mig innan hon kör på jobb. Ska även lämna en sak till henne. Daddys iphoneväska har kommit så hon ska få den så att hon kan ge den till daddy ikväll :) Ha det!
// NeeKee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar