måndag 2 januari 2012

KÄR!!!!!

Jag är kär! Det har jag sagt innan, men nu är jag verkligen KÄR!.. I ninisen på jobb! F-a-n vad underbar, söt, och gosig den är! :D Svårt att jobba i närheten av en sån söt gobit! Haha! xD
Annars gick det bra att jobba idag. Jobbade på så gott jag kunde trots att jag var enormt illamående och yr. Hann precis bli klar med allt när jag hade 5 minuter kvar av mitt arbetspass. Helt okej. Har ju jobbat snabbare, men jag ville helst inte spy eller svimma där :/
Träffade Maja efter jobb. Fikade tonfisksallad, mmm :)) Faktum är att det lättade på illamåendet och yrseln.
Nu är jag hemma. Ska vara ensam några dagar nu. Skönt! Känner att jag inte mår bra av att vistas för länge i det hem som tidigare gjort mig så psykiskt sliten...
// NeeKee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar