söndag 22 januari 2012

Godmorgon!

Kanske inte det roligaste att vakna till det här?...
Hela nov och dec utan snö och nästan hela januari. Så kommer det här...

Snöälskaren Chilly gillade inte heller snön. Inte denna blötsnö iaf...

Vaknar många gånger på natten (morgonen?), vilket resulterar i att jag drömmer så oerhört mycket. Jag tittar aldrig på klockan, men jag vet åtminstone att det är många drömmar och att jag vaknar ofta. Idag var jag tvungen att kolla vad klockan var för jag hade så himla ont i magen. Det kändes för den delen som efter 12-tiden. Mamma och pappa var uppe iaf. Klockan var dock bara 9 någonting och jag steg upp. Seg och trött idag med. Får se hur många knop det blir idag då. Måste hem och hämta lite saker och eventuellt fixa lite. Städa, slänga och lägga vissa saker i kartonger osv.
Men först vakna! Om jag någonsin gör det.. :) ha det!
// NeeKee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar