tisdag 3 januari 2012

Pinsamt

Det är lika pinsamt som om någon kommer in på toaletten när jag kissar som när jag ska utföra något annat och någon ser på.. Jag blir stel, får svårt att utföra det jag ska och det blir lätt fel. Så är det mer eller mindre alltid och har alltid varit. Men idag var det riktigt jobbigt. M i butiken där jag jobbar var där jag var och kunde se mig nästan hela tiden. Det var såå enormt påfrestande, pinsamt och jobbigt! :/ Men jag klarade det! :D Hon måste dock ha upplevt mig som väldigt konstig...
Igår beställde jag två skal i silikon till min iphone iaf, men jag betalade dem idag efter lite strul.. Beställde de två på bilderna! :) Jag kunde inte välja mellan dem, så det blev båda :D Billiga var dem! 36 kr för ena och 30 kr för den andra! :) Hoppas de kommer denna veckan! Beställde även en mobilväska i läder till daddy som han bad mig om.
Nu ska jag bygga lite pussel :) japp det ska jag! Ännu ett pussel är påbörjat ^^ Ha det bäst!
// NeeKee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar