måndag 9 januari 2012

Kluven

Det gick helt okej på jobbet idag. Fick näääästan gjort det jag skulle. Alltså blev inget extra gjort heller. Men vafan, spelar roll :D M höll sig borta idag, så jag kunde lugnt jobba för mig själv. Eller? Det var många kunder idag och de skulle självklart titta på djuren.. Sedan så är kaninerna så otroligt söööta! :D hihi!!
När jag kom hem så var mamma hemma och jag blev jätteglad för det. Dessvärre stannade hon inte länge innan hon skulle hem till pappa.. Idag skulle jag inte med på grund av att det är jobb imorgon. Känns tradigt att bli lämnad ensam. Lite ovant också. Men jag vet att jag gillar det och njuter av det när överlämnads-känslorna försvinner :)
Den senaste tiden har jag känt mig annorlunda och konstig. Jag vet inte hur jag ska beskriva det. Men jag har börjat få konstiga tankar och känslor. Börjat tänka mycket negativt och blivit väldigt känslig. Känner en tyngd över bröstet och "hålet" är också där. Jag känner mig ungefär som jag gjorde 2008-2009. Och det känns inte bra för fem öre! Ska ta upp det med sjuksköterskan på torsdag. Känner mig så kluven. Är det en biverkning eller är det jag själv? Ska även ta upp det med psykologen på fredag..
// NeeKee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar