måndag 16 januari 2012

Inget jobb

Idag har jag inte jobbat. Fan vad jag känner mig dålig för det. Kände redan igår kväll att jag inte hade lust, ork och Det att jobba. Imorse vaknade jag med samma känsla. Dessutom var nattens sömn inte bra och kroppen värkte lite här och var. Kände mig jättesjuk även om jag var fullt frisk. Så jag sjukade mig från jobb. Fy för!
Men men.. Istället följde jag med mamma till Ikea, tittade på möbler, köpte lite småsaker till pappa och fikade såklart! :D
Det finns något som gnager, som tar upp hela mitt hjärnkontor, min kropp och min själ. Det oroar något så enormt just nu. Jag kan inte riktigt säga vad det är, men så småningom kommer jag att skriva vad det är. Jag kan säga så mycket att det inte är något som jag vill ska hända..
Nu ska jag dricka kaffe med mamma iaf. Imorgon måste jag jobba! Ha det!
// NeeKee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar