tisdag 3 januari 2012

Upp till bevis!

Bestämde mig för att försöka äta frukost idag innan jobb, vilket jag gjorde. Det gick bra. Åt nästan hela mackan, resten fick Chilly :) Men sen fick jag betala priset :/ som alltid. Inte konstigt att jag aldrig äter frukost. För vem vill gå igenom det jag gjorde imorse, varje morgon, 365 dagar om året? Inte jag. Jag kände i för sig inte samma illamående och yrsel som jag annars gör på morgonen, jag hade en helt annan energi och jag kände mig piggare. MEN jag orkar inte det andra.. Det gör jag bara inte! Folk har alltid åsikter om det och säger till mig att äta frukost, att det inte är svårt. Jo, det är det! För mig är det svårt! Först är det svårt att äta och sedan får jag betala ett högt pris för det också! Nej fy! Jag har trots det ändå bestämt mig för att plåga mig ett tag. Jag ska äta frukost varje dag, åtminstonde de dagar då jag jobbar. Ni påstår att det blir lättare att äta frukost efter ett tag, att kroppen måste vänja sig. Upp till bevis säger jag! Får se hur länge jag pallar...
Nu ska jag gå hem till daddy iaf :) Ha det!
// NeeKee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar