lördag 21 januari 2012

Trött

Jag är sååå himla trött hela tiden. Ligger och drar mig väldigt länge i sängen på morgonen. Det är inte likt mig. Jag orkar bara inte stiga upp. Sedan är jag trött och seg hela dagen också. Men nu behöver jag bara ta mig igenom morgondagen, sedan är det tid till läkaren.
Haft så himla ont i kroppen de senaste dagarna också. Det har jag till och från. Värst är händer och fötter, sedan kommer höfterna och knäna och sist ryggen. Men det är olika från dag till dag. Just nu är händerna och fötter värst. Jag gillar inte att klaga och att skriva om sånt här, för medlidande och uppmärksamhet är inte vad jag vill ha. Men på senare tid har det blivit värre. Jag har trots allt haft problem sen mellanstadiet, vad jag kan komma ihåg. Berättade iaf detta för C igår och hon tycker att jag ska ta upp det med min läkare på måndag. Tyvärr kan jag inte prata med honom. Det är så med vissa människor, de kan jag inte prata med. Jag svarar väldigt tyst och kort på tilltal. Och att själv börja prata eller säga något, går bara inte. Jag kan inte, oavsett hur mycket jag egentligen vill. Önskade att jag kunde berätta till honom, men jag kan lika bra ta upp det med en annan läkare. Om jag ens vill och orkar det. Jag vet på sätt och vis vad det kan vara och i så fall finns det ändå inget att göra..
Funderar på att gå och lägga mig trots att jag låg till 12 idag. Så himla trött. Sliten. Psykiskt sliten.
Ska smörja in händer och fötter med ormsalva först, sen kanske sova.. Ha det!
// NeeKee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar