söndag 1 januari 2012

Saknad

Jag vet ärlig talat inte vad jag känner just nu :/  Var inne och kollade på en gammal klasskompis blogg som jag gick 3 år i gymnasiet med. Vi slutade att träffas efter studenten, och knappt ens under skoltiden, mer än i skolan. Vi var alltid i skolan, gjorde skolarbeten tillsammans och hjälpte varandra. Det känns så hemskt att läsa om hennes liv nu, och inte vara en del av det. Hon har pojkvän och de firade 2 år precis. Honom har jag nog inte ens träffat :/ Samtidigt som jag inte vill vara en del av hennes liv. Hon har många vänner och då menar jag många! De få gånger som vi träffades utanför skolan, så hade jag känslan som om jag bara var en av hennes hundra vänner. En av hundra! Ingen speciell. Och att hon var med mig bara för att vara snäll, inte för att hon ville. Jag vet, jag vet.. Det var bara en känsla. Vi hade kul tillsammans. Förutom då hon tog med andra vänner och vi var flera stycken. Då hamnade jag automatiskt utanför och inte en del av gänget :/ Sedan så delade vi inte riktigt samma intressen eller vad man ska kalla det. Hon älskade att gå omkring på stan utan att veta vart man skulle. Bara ströva omkring. Sådan är inte jag. Och jag gillade inte det heller. Att ta kontakt med henne igen känns inte som något jag kommer att göra, även om en del av mig verkligen vill. Hon verkar leva sitt liv, med din pojkvän och sina vänner och hon verkar leva den livsstil som inte jag riktigt är överens om. Men jag saknar den tiden i skolan och jag saknar henne något så enormt just nu! :'(
// NeeKee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar