torsdag 26 januari 2012

Hit och dit. Kors och tvärs.


Det börjar bli lite tjatigt och jobbigt att ta sig till habiliteringen flera gånger i veckan. Det blir dessutom dyrt. Det är 4 mil till hab, som jag skrev igår. Pengar är såklart inte allt, men ändåå.. När jag var och träffade C idag, frågade hon mig om jag förutom torsdag vill träffa henne på tisdag nästa vecka.. -.-' Skojjar du? Jag svarade att jag hellre ville jobba. För såklart var tiden på min arbetstid. Men som sagt känner jag mig bättre nu, och jag ser verkligen framemot eventuell flytt snart. Jag vet att jag har snackat om flytt sen november 2010 och att det därför kan kännas som om det kvittar, men nu är det verkligen på gång. Jag ska få besked om en lägenhet på måndag, om jag får den eller inte. Hoppas! Hoppas! :)
Nu ska jag dricka kaffe med mamma! :D Ha det!
// NeeKee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar