torsdag 19 januari 2012

Jag klarade det!

Jag har precis kommit "hem". Jag lyckades hitta och att komma i tid mellan mötena idag. Sjuksköterska M är stolt över mig och glad för min skull, det känns bra. Hon tycker att jag är duktig som kan känna av min kropp så bra som jag kan, att det är många som inte kan det. Sedan är hon glad för de effekter som medicinen gör förstås! :)
Det tog mig 25 minuter att gå från det ena mötet till det andra. Det var kallt och jag skakade som jag vet inte. Jag kom iaf fram till slut och dessutom 15 minuter för tidigt. Psykolog C tog emot mig direkt. Det var ett av de tuffaste samtalet jag varit med om, så nu känner jag mig helt slut. Trött. Och om mindre än fyra timmar ska jag iväg igen. Suck.. Orkar inte. Ska bowla med Maja. Det är kul, men jag oooorkar inte.
Tror att jag lägger mig på soffan en stund.. ZzzzZzz
// NeeKee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar