lördag 28 januari 2012

Kalas

Jag har precis varit på kalas hos Bea. Hon blev 20 år. Oj, vad tiden går! Nyss satt vi i sandlådan och byggde sandslott tillsammans! Hehe!.. Nej, men nästan :) Det var kul att se henne och där hon bor. Inte varit hos henne sen hon flyttade i somras.
Det var ganska många på kalaset. Några av Beas kompisar, men mest släktingar. Jag kände mig dålig gentemot hennes kompisar. Jag är inte alls som dem. Fast det vill jag inte heller. Sedan så sade jag dumma saker som vanligt. När jag väl öppnar munnen, så blir det alltid fel! :/ Att jag måste öppna min mun!!
En tjej som hade två små barn blev upprörd när jag sade att det är lite som att ha ett barn, att ha en hund. Klart att jag inte menade det till 100%, men mycket är samma. Fan vad jag kände mig dålig! Sedan så frågade hon mig vad jag jobbar med... Fan! Ärlig som man är, säger jag att jag inte jobbar, utan praktiserar. Fick berätta varifrån jag får pengar också! :/ Dålig! Dålig! Dålig! De hade dessutom precis pratat om hur bra det är med utbildning och jobb.. Så kommer jag och säger något sånt! Usch!
Men men, jag vet att jag är bra! Jag kämpar var dag och jag gör mitt bästa! Det kan ingen säga något om!
Nu ska jag se film på tvn. Ha det!
// NeeKee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar