tisdag 24 januari 2012

En prick


Vaknade säkert vid 6-tiden idag. Trött. Försökte somna om, men det gick inte. Pappa väsnades mycket och magen gjorde ont. Ingen ork hade jag. Sjukade mig från jobb igen. Men det känns rätt bra. Jag är ju trots allt slut i både i kropp och själ, så jag anser mig själv ha rätt att vara hemma.
Min mage gör ont, är smått illamående, känner mig seg och slö, mina händer och fötter värker, ryggen gör ont.. Osv.. Kände för att klaga lite.. Jag ska iaf göra mitt bästa imorgon när jag träffar läkaren igen och berätta om min värk. Inte för att han är en fysisk läkare men ändå.. För övrigt mår jag helt okej. Inga konstiga tankar och jag känner mig rätt glad och okej för stunden. Jag har dock klåda på min underarm emellanåt. Det dyker oftast upp en vit prick (se bild). Bara en. Och jag vet inte vad det är eller vad det beror på. Trodde ett tag att det var kaffet, men jag vet inte.. Det måste ju inte vara något jag äter eller dricker. Det kan lika gärna vara tvålen när jag duschar eller något..
Nu ska jag packa lite saker. Är hemma hemma (hos mamma) med mamma och hämtar lite nödvändiga saker som en klockradio, min egen kudde och en termometer bland annat. Ha det!
// NeeKee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar