söndag 12 september 2010

Storegård Hundpark

Har precis varit på Storegård Hundpark med Petra och Chilly. Det var roligt, men samtidigt jobbigt. Där var några andra med sina hundar där också. Kunde inte riktigt slappna av. Petra fick mig också att bli nervös. Det är svårt att göra något inför andra. Blir rädd för att göra fel, göra bort mig eller klanta till det.

Chilly och jag provade först Agility, men det var för svårt för henne. Gick över till Startagility istället, där det gick betydligt bättre. Sedan gick vi tillbaka till Agility igen, och då gick det bra. Balansgången var något läskig, annars tycker jag att hon klarade det bra.

Provade även miljöträning och där var Chilly BÄST! Hon tvekade inte och hon gick över vissa hinder utan att jag sade något. Blev så stolt, det där är min Chilly!



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar