torsdag 9 december 2010

Chilly dill

Idag har det varit chill & dill. Har mestadels tillbringat tiden framför datorn. Har även varit ute (ja, jag har varit utanför tomtgränsen!) med Chilly och spelat snöboll (kastat snöbollar, chilly sprang efter, bet sönder eller kom och lämnade dem igen.). Riktigt roligt måste jag säga. Som jag skrattade. Det var ett tag sedan jag och Chilly hade så roligt ihop. Synd bara att jag mådde så dåligt efter ett tag att vi fick gå hem igen.

Emelie har också varit på besök. Hon kom vid 14-tiden och gick hem runt 16. Det var skönt, hade så tråkigt. Och vem kom hem till oss samtidigt som mamma kom hem från jobb? Jo, morfar! -_- "ORRRKA!!" Nej, verkligen inte! Han var jättelycklig och pratade massor med mig, men jag orkade inte engagera mig. "mmm", "mmmmmmm...." och "okej" var mina svar hela tiden, men egentligen uppfattade jag inte ett ord av vad han sade. Såå dryg. Aldrig varit med om en drygare människa! Ser han inte att jag inte är intresserad? Att jag inte lyssnar? Tydligen inte, han bara fortsätter att babbla på. Han gick precis hem. Phheew.. :) äntligen! Ska snart få besök av en hundköpare. Det kom en igår också. Sedan ska det komma en imorgon och en på söndag. Det är mest mamma som har koll på det, jag sitter bara framför teven och verkar inne i teven, fast jag egentligen inte kan koncentrera mig. Måste nog förflytta mig till soffan och teven, innan de kommer. Ha de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar