onsdag 29 december 2010

Shoppat med mammy

Min mamma är galen, det har jag sagt förut och det står jag fast vid. Vi skulle köra till Entré i Malmö idag. Övertalade henne att vi först skulle till Jägersro Center och byta mina byxor som jag fått av henne i julklapp, då de var för små. Det finns ingen Stadium vad jag vet på Entré. Vi körde först till mammas kontor, lämnade hennes timlista, sedan körde vi till Jägersro. Väl där, började vi med att titta på klockor i en klockaffär, eftersom jag ville köpa en klocka. Hittade en jättefin, som jag verkligen älskade, men jag ville fundera lite. Vi gick in på Stadium så länge och bytade mina byxor. När jag väl funderat lite kom vi båda fram till att jag ändå skulle köpa den klockan. Vi gick tillbaka till klockaffären, köpte klockan och gick tillbaka till bilen för att köra till Entré. Vi körde hela vägen till Entré och rödljuset innan man svänger till parkeringen, frågar mammy mig varför vi ska handla på Entré, "Vad mer behöver vi på Entré än Gina Tricot?". Jag sade att jag inte trodde det var nåt mer.
Mamma: "Kan man inte handla på Burlöv Center?"
Jag: "Jovisst kan man det. Vill du handla där istället? Vi är ju redan här vid Entré"
Mamma: "Ja, jag funderar på det"
Jag: "Jag bryr mig inte var vi handlar, du får bestämma."
Det blev att vi körde till Burlöv. Gnasig mamma :) men Världens underbaraste som finns <3

Detta köpte jag idag!

En Almanacka från Bokia
Den jättefina klockan som jag köpte :)




Världens finaste Jordglob från Bokia
Ett pussel att bygga hos daddy på nyår


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar