torsdag 9 december 2010

Ont i magen

Har så fruktansvärt ont i magen. Kunde inte somna igår för att jag hade så ont, men de släppte lite efter ett tag och då somnade jag. Vaknade för 20 min sedan med magont :( Trodde att det skulle försvinna under natten, men nej, det ska tortera mig även på dagtid. Jag vet inte riktigt varför jag har så ont, men det finns två rimliga alternativ, 1 mensvärk eller 2 chokladen som jag åt igår (laktos). Tror mer på alternativ 2, eftersom jag inte brukar få mensvärk så sent och för att jag faktiskt åt rätt många chokladbitar igår. Dumma mig, jag bara förstör för mig själv :/ För stunden tänker jag inte på att det är laktos och att jag kommer bli dålig, men sen efteråt, då ångrar man sig. Var det värt det? Nej kanske inte, men det var gott :) hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar