onsdag 22 december 2010

Haft fullt upp

Jag har haft fullt upp hela dagen med att städa. Eller tja, jag steg upp lite innan 12.00, så det är inte riktigt hela dagen. Mamma hade skrivit en lapp som låg på köksbordet när jag steg upp. Självklart gör jag det som står där. Har så svårt för att själv komma på och att komma igång att göra saker. Mycket lättare när man har en lista att följa. Mamma skrev att om jag ville kunde jag diska och rensa köksbordet, vilket jag har gjort. Har även rensat vardagsrumsbordet och lite annat. Nu lyssnar jag på lite musik, vilket är väldigt ovanligt för att vara jag. Fixat ca 10 skivor med musik igår, så har en hel del att lyssna igenom eftersom jag inte vet vad de flesta är för något.

Nu ska jag surfa runt lite innan mamma kommer hem,  ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar