söndag 12 december 2010

Tänk om...

Mår inte alls bra, varken fysiskt eller psykiskt. Ont i magen, gasig och hugg som gör ont i vänster sida under bröstet (hjärtat?). Mår även psykiskt dåligt, känner mig nedstämd och ledsen. Varför vet jag inte. Kan vara mycket som påverkat det. Safira (vår yngsta hund) flyttade till en ny familj idag, less på mitt liv, lämnad ensam och saker som hänt tidigare dagar. Jag tror framför allt det beror på att jag så gärna vill börja spela, men att jag inte kan. Jag har ingen självkontroll, blir besatt och missbrukar spelet. Sover lite, ibland inte alls, äter dåligt, mycket skräpmat, glömmer verkliga livet osv.. Ibland kan det vara skönt att bara komma från verkliga livet, men trots att jag är borta 5 timmar, fortätter livet de timmar då jag är borta. Tänk om man ändå kunnat stanna livet för att ta en paus för att sedan starta det igen. Tänk om...

Nu börjar snart "Beck - i guds namn" igen. Ska lägga mig i soffan under en filt tillsammans med vovvarna, ensam, och titta på filmen. Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar