torsdag 16 december 2010

Flummig

Känt mig helt flummig idag. Slö, seg, snurrig, suddig och flummig. Jag tror att det berott på att jag ätit och druckit dåligt under dagen. Bara ätit två mackor till frukost och druckit ett glas mjölk till det, sedan har jag bara druckit en burk coca cola hos morfar. Tycker inte om att känna mig så där flummig, men jag kan inte äta eller dricka om jag inte är hungrig eller törstig.

Mamma gick precis, så nu är jag ensam hemma. Hon skulle på ett smyckeparty. Hoppas att hon hittar något fint till mig :) Jag skulle egentligen med, men jag ville inte för att där skulle vara mycket folk, sen ville mamma köpa ett smycke som julklapp och då är det bättre om jag stannade hemma.

Vet inte vad jag ska göra nu. Är helt uttråkad. Jag vill att klockan ska bli åtta så att jag kan se på teve, hör ni hur det låter? Jag längtar efter teven, det är så lågt man kan sjunka. Funderar på att skriva till han snubben på daglig verksamhet och säga att jag kan ta vilken praktik som helst, bara för att få något att göra och något att se framemot. Det är 6 månader sedan han började leta praktik till mig och jag har fortfarande inte fått något. Men det är mycket längre än 6 månader sedan jag hade något att göra. Det var runt två år redan jag gick i skolan på riktigt. Då jag gick flera dagar i veckan. Sedan gick jag även en till två dagar i veckan för ca ett år sedan. Helst sysslolös har jag väl varit i snart ett år skulle jag tro.

Nej, nu ska jag.. hmm, vad ska jag?......? Ska se om där redan nu är något på teven, annars kanske jag sätter på någon film, eller bara flummar runt på datorn. Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar