torsdag 23 december 2010

Fy bubblan

FY BUBBLAN vad mycket SNÖ det har kommit. Och mer kommer det... Det snöar fortfarande.

Blev väckt av mamma lite innan 11 idag, hon bad mig skotta vid garaget. Halv 12 gick jag ut och skottade. Först lite i trädgården, sedan utanför ytterdörren och sen utanför garaget. Halv ett var jag klar. Gick in genom förrådet och kommer in i trädgården, det gick inte att se att jag för ca en timme sedan hade skottat där. Mitt hår hade stelnat, frusit, jag var iskall och helt slut. Fy vad hårt och tufft det var att skotta och vetskapen om att jag måste ut igen, vill jag bara förtränga. Nu har jag precis druckit varm choklad och ätit frukost, och mitt hår är fortfarande iskallt.

Nej, nu ska jag mysa i soffan lite innan mamma kommer hem och jag måste ut igen! :o

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar